woensdag 15 april 2009

Stap 2.

Jaahjaah en hier komt stap 2. Een grove planning.

3 Maart: *Blog aanmaken.
*Eerste foto0ws uploaden op mijn blog.
*Stap 1 t/m 3 af.
10 Maart: * De foto's uploaden.
* Stap 4, 5, 6 & 12 doen.
17 Maart: * Weer foto's uploaden op deze blog.
* Stappen volgens plannig reader.
24 Maart: * Foto0ws uploaden.
* Stappen maken volgens planning in de reader.
30 Maart: * Opnames stilleven voor de kalender.
31 Maart: *Ongeveer 4 goeie bruikbare foto0ws maken voor de kalender.
* Die foto0ws in mijn kalender zetten.
2 April: *Ongeveer 4 goeie bruikbare foto0wtjes maken voor mijn kalender.
* And ofcourse ze in de kalender zetten.
7 April: *4 Goede foto0ws maken die bruikbaar zijn voor mijn kalender.
* Mjaah lijkt me handig als ik deze ook in mijn kalender zet.
9 April: Uitloop voor foto0ws maken en in kalender zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten