donderdag 25 juni 2009

Stap 5.

Studio-Opdracht:
Mijn concept is: Black-Metal. Mensen met bepaalde gezichtsuitdrukkingen.

Locatie-Opdracht:
Mijn concept is: Kerken. Dit omdat je er bijna je nek over breekt op iedere hoek van de straat.
En omdat ik sommige kerken gewoon heel mooi vind (ondanks dat ze zo stinken :O), die oude architectuur.

Thuis-Opdracht:
Ik heb gekozen voor mijn tuin. Dit omdat ik altijd graag in de tuin bezig ben. En vroeger had ik altijd me eigen plantjes en dat vond ik zo leuk xD En nu doe ik het dus nog graag. En ik wil dan allemaal close-up en detail foto's maken.

Catwalk-Opdracht:
Voor de Catwalk-Opdracht heb ik besloten om de modellen op de catwalk te fotograferen. Lijkt me een leuke uitdaging met die belichting en modellen die lopen goeie foto's te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten