maandag 29 juni 2009

Stap 9.

Jajah we zijn alweer aanbeland bij stap 9, het begint eindelijk een beetje op te schieten xD

Benodigdheden voor studio:
Model(Devi)
Korpspaint(Vragen of de model dat mee kan nemen, heb ik niet)
Model draagt zelf altijd al de kleding die ik in gedachte heb dus daar hoef ik gelukkig niet meer aan te denken om te regelen =D
Dan heb ik nog de studio nodig met het zwarte doek en 1 studio-lamp.
De camera leen ik op school.
Afspraak met mijn model op 09-06-09.
En dat was dan alles wat ik nodig heb en moest regelen. En nu hopen dat het allemaal goed gaat en dan ben ik weer helemaal happy xD.

Locatie:
Nou hier heb ik niet zo veel voor nodig alleen een camera en die leen ik op school.
Moet wel route-beschrijving naar de kerken hebben anders kom ik nergens xD
Hmm dat was het wel voor locatie.

Thuis:
Heb ik de camera van mijn pa nodig. En gelukkig is het goed weer enz. zodat de bloemetjes in mijn tuin goed groeien xD
En ook hier heb ik verder niks voor nodig.

Catwalk-Opdracht:
Mijn eigen camera meenemen met eventueel mijn extra lens en alle kabeltjes en toebehoren.
Verder hoef ik niks te regelen of mee te nemen ofzo. Want dat is al allemaal in orde enzo xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten