woensdag 28 april 2010

Stap 1

Wat is de opdracht?
De opdracht is vrij duidelijk je moet je portfolio gaan samenstellen.
Hiervoor moet het een en ander nog wel gemaakt worden natuurlijk.
En ik moet alle foto's uitzoeken die ik in de loop van de tijd heb gemaakt.

Wat wil ik laten zien?
Mijn beste werk natuurlijk. Maar natuurlijk moet het ook divers zijn.
Er moet in te zien zijn dat ik bepaalde technieken beheers.
Dus zowel locatie als studio foto's.

Wat heb ik al en wat moet ik nog maken?
Wat ik al heb:
-High Key.
-Vrijstaand object.
-Portret met witte achtergrond.
-Portret op locatie.
- Min.1 interieur/exterieur foto.

Wat ik nog moet maken:
- Een foto met een lichtbron in beeld.
- Een reclame foto waarin een glazen voorwerp voorkomt.
- Menglicht.
- Min.1 reportage/documentaire foto.

Welke foto's wil ik verbeteren?
-High Key.
-Vrijstaand object.
-Portret met witte achtergrond.

Ook wil ik nog graag foto's maken met mensen op locatie en in de studio.
En wat meer landschap en architectuur foto's maken in mijn vrije tijd als aanvulling.
En als ik nog tijd heb wat stillevens in de studio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten