woensdag 28 april 2010

Stap 2.

Ooh grote olifantjes hier ben ik altijd zo slecht in.
Maar dan toch maar een poging om een grove planing te maken:

Week 1:
- Stap 1 t/m 6 maken.
- Begin maken aan foto's uitzoeken.

Week 2:
- Bespreken met mijn docent over mijn ideeën en naar mijn schetsen enz. laten kijken.
- Stap 8 maken.
- En ik denk min. 1 foto in de studio maken ik denk het portret met witte achtergrond.
- Begin maken aan foto's bewerken?

Week 3:
- Bespreken eerste foto met docent.
- Ga ik op pad voor mijn reportage/documentaire foto/foto's.
Hier heb ik denk ik wel aardig wat tijd voor nodig dus dat duurt wel de hele les.
Incl. het inladen en selecteren.

Week 4:
- Bespreken werk met docent.
- Vrijstaand object fotograferen.
- Een reclame foto waarin een glazen voorwerp voorkomt.
- Foto's inladen en selecteren.

Week 5:
- Bespreken werk met docent.
- In de studio een foto met een lichtbron in beeld maken?
- Uitloop andere foto's.
- Selecties maken.
- Foto's bewerken.

Week 6:
- Alles afwerken.
- DVD branden.
- Foto's bewerken.

Week 7:
Presentatie portfolio.

In de studio lessen:
- High Key.
- Menglicht.

In de vakantie en vrije tijd:
Extra foto's maken zoals architectuur, landschap, mensen enz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten