woensdag 28 april 2010

Stap 4 deel 1

Pff wat een ramp is het om wat te vinden over verschillende soorten portfolio vormen.
Het enigste wat je tegen komt is of een websit(en dat is niet de bedoeling) of een map.
Gewoon een leren map zoals ik vorig jaar ook heb gebruikt met insteekhoezen.
Is overigens wel makkelijk foto's verwisselen. Kan je ze altijd veranderen.

Zelf had ik ook een andere optie bedacht en dat is kartonnen platen aan de boven kant vast binden aan elkaar en daar je foto's opplakken.
Maar dat heeft het nadeel dat je niet makkelijk van foto's kan wisselen


Ook heb je insteekmappen bij bijv. de Harolds in Rotterdam alleen die vind ik er niet zo profesioneel uit zien.

Je kan ook een flipover map nemen met insteekhoezen. Daar is het nadeel weer van dat je alleen maar ligende beelden kan gebruiken en dat is niet de bedoeling.

Of de mode boeken. Maar dat vind ik persoonlijk heel veel op de portfoliomap lijken.

Dus ik ga denk ik maar op school ook even navraag doen over of er nog meer opties zijn.
Maar zoals het het nu lijkt ga ik denk ik voor mijn portfolio map met insteekhoezen.
Alleen dan moet ik nog een keuze maken in het formaat.
Want je hebt ze volgens mij van A2 t/m A5.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten